De Clubapp

Introductie

Om onze leden nog makkelijker te informeren over alle activiteiten op de club gebruiken we de ClubApp. De app is alleen te gebruiken door onze leden. Om gebruik te kunnen maken van de app moet je de app eerst downloaden op je telefoon. Daarna moet je inloggen. De gegevens in de app zijn alleen zichtbaar voor leden die ingelogd zijn. 
 
De ClubApp is ontwikkeld door All United (de organisatie waar wij sinds kort onze boekhouding en ledenadministratie hebben ondergebracht) en is gekoppeld aan onze website en ledenadministratie. Met de club-app kunnen leden zich bijvoorbeeld afmelden voor een training, worden evenementen aangekondigd en kan de nieuwsbrief worden verspreid. Er staat contactinformatie op (bijv. hoe het bestuur te bereiken of de trainers). De mogelijkheden zijn legio en we zullen er meer en meer gebruik van gaan maken.
Ook kunnen we je via de app pushberichten sturen. Leden kunnen zelf in de app instellen of ze pushberichten willen ontvangen. Dit staat standaard uitgeschakeld. Je kunt dit aanpassen in de ClubApp door op het klokje rechtsbovenin de app te klikken. 

App stores

Google https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tizin.socie.tennis&hl=nl&gl=US

Apple https://apps.apple.com/nl/app/clubapp/id1136583337

Aanmelden

Je account wordt aangemaakt als je een uitnodiging hebt gekregen van de ClubApp – met die link kun je erin.

Je krijgt dit account op het email adres dat bekent is bij de vereniging – aan dat account zit je lidmaatschap(1 of meer) gekoppeld.

Let op

Er is per kind 1 account / login beschikbaar. Dus als je

  • samen met je kind de app wilt kunnen gebruiken, dan moeten beide hetzelfde account gebruiken
  • samen met je partner de app wilt kunnen gebruiken voor je kind(eren), dan moeten beide hetzelfde account gebruiken.

Als je meerdere kinderen hebt kun je eenvoudig binnen de app wisselen om iets voor een ander kind door te geven.

De afmeldingen gaan rechtstreeks naar de trainer(s).

Hulp

Voor vragen kun je een email sturen naar